master's thesis
Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu

Sokolović, Larisa
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department

Cite this document

Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 23 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 June 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Islandora Bookmark - Please login to use this feature