master's thesis
Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu

Sokolović, Larisa
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department

Cite this document

Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 28 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2018 [cited 2022 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Please login to the repository to save this object to your list.