master's thesis
Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu

Sokolović, Larisa
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department

Cite this document

Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 08 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Islandora Bookmark - Please login to use this feature