master's thesis
Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu

Larisa Sokolović (2018)
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department
Cite this document...

Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 19 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973

L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973