Karlovac University of Applied Sciences Business Department
Cite this document
Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 16 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973