@mastersthesis{vuka:882, author = {{Kralj, Sandra}}, title = {{Značaj i razvoj trgovačke marke}}, } @mastersthesis{vuka:893, author = {{Glavurdić, Dijana}}, title = {{Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem}}, } @mastersthesis{vuka:880, author = {{Ezić, Dražen}}, title = {{Marketing turističkih agencija}}, } @mastersthesis{zrinski:54, author = {{Stanković, Dora}}, title = {{Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara}}, } @mastersthesis{zrinski:48, author = {{Cetinjanin, Anja}}, title = {{Značaj Google adwordsa u online oglašavanju}}, } @mastersthesis{vuka:429, author = {{Regetaš, Igor}}, title = {{Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.}}, } @mastersthesis{vuka:428, author = {{Župančić, Ana}}, title = {{Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju}}, } @mastersthesis{zrinski:44, author = {{Mrkša, Bruno}}, title = {{Grad Zagreb kao turistička destinacija mladih}}, } @mastersthesis{vuka:81, author = {{Ojdanić, Slaven}}, title = {{Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj}}, } @mastersthesis{zrinski:17, author = {{Ana, Devčić}}, title = {{Oglašavanje u medijima}}, }