Karlovac University of Applied Sciences Business Department
Cite this document
Dudić, M. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837
Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837
Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837
Dudić, M. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837
Dudić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837
M. Dudić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837