završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE

Dudić, Matej
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Dudić, M. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, M. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

M. Dudić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.