undergraduate thesis
Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj

Slaven Ojdanić (2015)
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department
Cite this document...

Ojdanić, S. (2015). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, S. (2015). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj', Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić S. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj [Undergraduate thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2015 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

S. Ojdanić, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj", Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429