završni rad
Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj

Slaven Ojdanić (2015)
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Ojdanić, S. (2015). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić, S. (2015). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

Ojdanić S. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429

S. Ojdanić, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429