master's thesis
Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem

Glavurdić, Dijana
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department

Cite this document

Glavurdić, D. (2017). Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, D. (2017). 'Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić D. Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2017 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

D. Glavurdić, "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Islandora Bookmark - Please login to use this feature