Karlovac University of Applied Sciences Business Department
Cite this document
Glavurdić, D. (2017). Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem (Master's thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, D. (2017). 'Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem', Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić D. Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem [Master's thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
D. Glavurdić, "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem", Master's thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146