Glavurdić, D. (2017). Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić, D. (2017). 'Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
Glavurdić D. Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146
D. Glavurdić, "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146