Karlovac University of Applied Sciences Business Department
Cite this document
Zdelar, M. (2021). ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE (Undergraduate thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, Maja. "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, Maja. "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, M. (2021). 'ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE', Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar M. ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE [Undergraduate thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
M. Zdelar, "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE", Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276