Karlovac University of Applied Sciences Business Department
Cite this document
Ojdanić, S. (2015). Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj (Undergraduate thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429
Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429
Ojdanić, Slaven. "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429
Ojdanić, S. (2015). 'Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj', Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 28 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429
Ojdanić S. Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj [Undergraduate thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2015 [cited 2024 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429
S. Ojdanić, "Planiranje marketinških aktivnosti turističke destinacije - grad Ozalj", Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:477429