završni rad
Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka

Antonio Jalžabetić (2018)
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Jalžabetić, A. (2018). Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532

Jalžabetić, Antonio. "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532

Jalžabetić, Antonio. "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532

Jalžabetić, A. (2018). 'Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532

Jalžabetić A. Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2018 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532

A. Jalžabetić, "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532