Kušt, J. (2021). DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D. (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050
Kušt, Jelena. "DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D.." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050
Kušt, Jelena. "DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D.." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050
Kušt, J. (2021). 'DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D.', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050
Kušt J. DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D. [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050
J. Kušt, "DIGITALNI MARKETING U HRVATSKIM PODUZEĆIMA S POSEBNIM OSVRTOM NA PODUZEĆE KRAŠ D.D.", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:528050