specijalistički diplomski stručni
PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Čabula, Valentina
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Čabula, V. (2021). PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

Čabula, Valentina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

Čabula, Valentina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

Čabula, V. (2021). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

Čabula V. PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

V. Čabula, "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.