Župančić, A. (2016). Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896
Župančić, Ana. "Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896
Župančić, Ana. "Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896
Župančić, A. (2016). 'Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896
Župančić A. Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2016 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896
A. Župančić, "Strateški marketing plan Muzejske zbirke Domovinskog rata na Turnju", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:731896