specijalistički diplomski stručni
Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.

Igor Regetaš (2016)
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Regetaš, I. (2016). Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839

Regetaš, Igor. "Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839

Regetaš, Igor. "Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839

Regetaš, I. (2016). 'Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 22.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839

Regetaš I. Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2016 [pristupljeno 22.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839

I. Regetaš, "Marketinška strategija tvrtke Kontrol biro d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278839