Ivošević, M. (2016). Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929
Ivošević, Milijana. "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929
Ivošević, Milijana. "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929
Ivošević, M. (2016). 'Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929
Ivošević M. Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2016 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929
M. Ivošević, "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929