Jalžabetić, A. (2018). Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532
Jalžabetić, Antonio. "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532
Jalžabetić, Antonio. "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532
Jalžabetić, A. (2018). 'Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532
Jalžabetić A. Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532
A. Jalžabetić, "Obilježja emitivnih turističkih tržišta odabranih zemalja Dalekog istoka", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:532532