Tomašić, S. (2021). KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820
Tomašić, Suzana. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820
Tomašić, Suzana. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820
Tomašić, S. (2021). 'KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820
Tomašić S. KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820
S. Tomašić, "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU DROGERIE MARKT-A", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:917820