Abrlić, A. M. (2021). MARKETING TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA USPOREDNA ANALIZA KAMPA KORANA I KAMPA PLITVICE HOLIDAY RESORTA (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:028565
Abrlić, Ana Marija. "MARKETING TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA USPOREDNA ANALIZA KAMPA KORANA I KAMPA PLITVICE HOLIDAY RESORTA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:028565
Abrlić, Ana Marija. "MARKETING TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA USPOREDNA ANALIZA KAMPA KORANA I KAMPA PLITVICE HOLIDAY RESORTA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:028565
Abrlić, A. M. (2021). 'MARKETING TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA USPOREDNA ANALIZA KAMPA KORANA I KAMPA PLITVICE HOLIDAY RESORTA', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:028565