Maras, M. (2022). ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365
Maras, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365
Maras, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365
Maras, M. (2022). 'ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365
Maras M. ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365
M. Maras, "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365