Mateša, B. (2017). UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458
Mateša, Boris. "UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458
Mateša, Boris. "UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458
Mateša, B. (2017). 'UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458
Mateša B. UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458
B. Mateša, "UPRAVLJANJE INTERNET MARKETINGOM U FUNKCIJI POPUNJAVANJA SMJEŠTAJNIH KAPACITETA", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:907458