Marketing turističkih agencija
Veleučilište u Karlovcu
Ezić, D. (2017). Marketing turističkih agencija (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
Ezić, Dražen. "Marketing turističkih agencija." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
Ezić, Dražen. "Marketing turističkih agencija." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
Ezić, D. (2017). 'Marketing turističkih agencija', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
Ezić D. Marketing turističkih agencija [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
D. Ezić, "Marketing turističkih agencija", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:422310
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.