Sokolović, L. (2018). Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, Larisa. "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović, L. (2018). 'Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
Sokolović L. Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973
L. Sokolović, "Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:259973