Karagić, A. (2019). MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234
Karagić, Ana. "MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234
Karagić, Ana. "MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234
Karagić, A. (2019). 'MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234
Karagić A. MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234
A. Karagić, "MARKETIŠKE ZNAČAJKE DRUŠTVENIH MREŽA S POSEBNIM OSVRTOM NA INFLUENCERE", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:634234