Marić, I. (2019). BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071
Marić, Ivan. "BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071
Marić, Ivan. "BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071
Marić, I. (2019). 'BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071
Marić I. BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071
I. Marić, "BRENDIRANJE LIKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE PUTEM LIKA QUALITY", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:167071