Zdelar, M. (2021). ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, Maja. "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, Maja. "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar, M. (2021). 'ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
Zdelar M. ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276
M. Zdelar, "ULOGA I ZNAČAJ GERILA MARKETINGA U MOBILNOJ INDUSTRIJI NA PRIMJERU XIAOMI KORPORACIJE", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:354276