Kralj, S. (2017). Značaj i razvoj trgovačke marke (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758
Kralj, Sandra. "Značaj i razvoj trgovačke marke." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758
Kralj, Sandra. "Značaj i razvoj trgovačke marke." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758
Kralj, S. (2017). 'Značaj i razvoj trgovačke marke', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758
Kralj S. Značaj i razvoj trgovačke marke [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758
S. Kralj, "Značaj i razvoj trgovačke marke", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:554758